На сьогоднішній день дизельні двигуни стають все більш і більш популярні, адже сучасні дизельні автомобілі мають невеликий розхід палива.
Сажовий фільтр став обов'язковим для більшості автомобілів, оснащених дизельними двигунами з 2001 року. Його основним завдання є зменшення кількості частинок сажі, які викидаються в атмосферу разом з відпрацьованими газами. Згодом фільтр забивається сажею і приходить в непридатність. Те, що фільтр забився, можна помітити по таких признаках:
- підвищена гучність роботи двигуна;
- зниження тяги;
- збільшуються витрати палива;
- загорілася аварійна лампочка сажового фільтру FAP / DPF.
Так, звичайно, для такого ресурсу необхідно виконувати ряд найпростіших умов, щоб в подальшому не виникало питань "сажевий фільтр чистити чи видаляти":
- регулярно очищати паливну систему за допомогою високоякісних спеціалізованих препаратів;
- не допускати великої витрати масла;
- застосовувати тільки високоякісні масла;
- періодично «проганяти» автомобіль по трасі з більш-менш постійною швидкістю;
- якщо автомобіль переважно експлуатується в місті, тоді регулярно застосовувати чистку сажового фільтра і чистку каталізатора.
Видалення сажового фільтра: недоліки
Якщо Ви перебуваєте в роздумах "сажевий фільтр чистити чи видаляти", то ми дамо відповідь на це питання.
- Якщо видалити сажевий фільтр, то при кожному натисканні на педаль газу, а значить і на кожному світлофорі, і просто під час руху, з вихлопної труби буде йти чорний дим, адже фільтра вже нема!
- Погіршення екологічних показників. Хоча техогляд можна пройти, рівень викиду сажі в навколишнє середовище різко підвищується.
- Автомобіль позбавляється гарантії (при її наявності).
- Збільшення навантаження на турбіну, що трохи знижує її ресурс.
- Якщо деякі фахівці стверджують, що видалення фільтра сприятливо позначається на двигуні - міф. Так, з забитим сажевим фільтром у автомобіля дійсно підвищується витрата палива, падає потужність. Після того як фільтр видаляється, все це проходить. Однак з'являються інші проблеми: сторонні звуки при роботі двигуна, а при некоректному видаленні система бачить, що фільтр не засмічується, а такого бути не може, вирішує, що фільтр несправний, і переводить автомобіль в "аварійний режим".
Отже, якщо Ви вагаєтьсь, чи сажевий фільтр чистити чи видаляти, однозначно - чистити! Ми проводимо чистку сажового фільтра на спеціальній італійській установці Flach Cleaner Mashine, аналогів якої не має! Даємо гарантію, що Ваше авто після такої процедури працюватиме як щойно з салону.